Uitprobeersel! - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van Myrthe Muller - WaarBenJij.nu Uitprobeersel! - Reisverslag uit Heerjansdam, Nederland van Myrthe Muller - WaarBenJij.nu

Uitprobeersel!

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

12 Oktober 2014 | Nederland, Heerjansdam

Hallo allemaal!

Elk avontuur heeft zijn eigen verhaal, het mijne moet alleen nog beginnen... De afgelopen week zijn al mijn 'laatste' dingen geweest. Mijn laatste weekend stappen, mijn laatste week thuis, mijn laatste werkdag, mijn laatste pizza en mijn laatste afspraken met vriendjes en vriendinnetjes.
Afgelopen vrijdag nog een leuk afscheidsborreltje gehad, voor iedereen die erbij was; nog hartstikke bedankt voor al jullie steun en lieve woorden!! Ik vond het hartstikke gezellig!!

Dit is mijn eerste 'blog', gelijk een uitprobeersel, dus hopelijk ontvangt iedereen die het wil lezen ook een link van deze blog!

Voor nu ga ik nog even verder met mijn koffer pakken (mijn kast past er nog steeds niet in, grrr) en bedenken welke handbagage ik mee ga nemen.
Ik ga mijn best doen om jullie op de hoogte te houden van mijn tijd in Nepal, hopelijk wil de WiFi meewerken. Dat zou fijn zijn ;).

Veel liefs,
Myrthe.

  • 12 Oktober 2014 - 19:45

    Arjan:

    Nou.......ik ga al je blogjes uitgebreid lezen.

  • 13 Oktober 2014 - 11:21

    Mariska:

    Hele goeie reis en geniet van je laatste dagje Nederland! X

  • 13 Oktober 2014 - 13:10

    Claudia:

    Probeersel gelukt en gelezen!
    Goeie reis en ik blijf zeer graag op de hoogte van al je avonturen.
    Liefs Claudia, ook namens Jos

  • 13 Oktober 2014 - 22:14

    Pris:

    Goede reis morgen!!!! XXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 11175

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: