Tibet. - Reisverslag uit Lhasa, China van Myrthe Muller - WaarBenJij.nu Tibet. - Reisverslag uit Lhasa, China van Myrthe Muller - WaarBenJij.nu

Tibet.

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

25 November 2014 | China, Lhasa

Tashi Delek!

Even een korte update vanuit het koude maar prachtige Tibet! Afgelopen donderdag ben ik samen met de Sannes per jeep naar Tibet vertrokken. Na een hobbelige rit zijn we bij de grens aangekomen die we lopend moesten oversteken.
Wat is Tibet een prachtig mooi land! Met de mooie berglandschappen met gletsjers, de Mount Everest, het Yamdrok Tso en de mensen. De mensen zijn hier zo vriendelijk en puur. Het valt bijna niet in te schatten hoe oud ze zijn vanwege die fijne gezichten. Wat een prachtland!
Gisteren zijn we aangekomen in Lhasa, de hoofdstad van Tibet. En vandaag hebben we een bezoekje gebracht aan het Potala-paleis, het voormalige winterpaleis van de Dalai Lama. Heel indrukwekkend om te mogen zien! En laat me jullie even jaloers maken... In dit paleis heeft niet alleen de Dalai Lama rondgelopen, ook Brad Pitt heeft her rondgelopen voor de film 7 years in Tibet. Ja, ik heb even lopen kwijlen hoor, ik was overigens niet de enige...
Donderdag vliegen we weer terug naar Kathmandu. Dan vertel ik jullie meer over deze prachtige trip!
Ik ga nu even een tukkie doen om alle indrukken en ervaringen die ik hier mag doen een beetje te verwerken. Daarna gaan we nog een kijkje nemen bij een nonnenklooster. Ik ben benieuwd!

Trusten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 11190

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: